tildelienaus

Direktlänk till inlägg 26 december 2012

HOLA

Av Tilde Lienau - 26 december 2012 23:04

Jag suger på att blogga men nu har jag iallafall laddat ner appen. Well. Firat jul för fjärde och sista gången detta året. Nu väntar mellandagsshopping & en ordentlig tillfräschning av mitt hår denna veckan. Ska ev. spela in lite i studion också. Imorgon ska jag till emporia och shoppa & käka, sen hem och gå på bio. Detta i sällskap av Filippa & ev. Saga. Höres.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilde Lienau - 31 december 2012 15:10


I got this feeling on the summerday when you are gone     ...

Av Tilde Lienau - 30 december 2012 21:20


      Idag är det dagen då man faktiskt går & lägger sig för sista gången 2012. I'm so excited. Har planerat 2013 så sjuktligt. En massa fester till sommarn, ska fixa ny garderob, ny stil & köra lite mer på YOLO. Få A i mer än två ämnen & spel...

Av Tilde Lienau - 28 december 2012 18:48


        Jupp, någon undrar säkerligen varför alla mina headers osv. är med bilder på a blonde Tilde. Jo, jag ska blondera tillbaka det & klippa mig nästa vecka. Ska bli asskönt.   Vad händer idag? Själv har jag tacokväll & Shrekmarathon....

Av Tilde Lienau - 27 december 2012 18:52

Hej! Sitter nu på biografen i väntan på att Hobbiten ska börja. Vaknade vid tio, duschade och fixade mig sen drog jag till Emporia med Filippa & Saga så shoppade vi lite. Hollister var gaalet. Först kö i tiominuter utanför, sedan kaos med rea där inn...

Av Tilde Lienau - 12 december 2012 19:09


Ja, jag vet att jag inte har bloggat på fem dagar. Har faktiskt en ursäkt. Mina betyg! Vill verkligen få A så jag har arbetat röven av mig. Rent ut sagt.   Har nyss tränat, och det luktar inte lagom med lussebullar nere i köket. Mamma och syrran ...

Presentation


Hejsan! Kul att du kikade in. Jag är Tilde. Tretton år gammal, bor längst ner i hela Sverige. Håller på med handboll,kaninuppfödning,plugget, lite fotografering, shopping, vännerna och ja, äter nutella. Nej, men jag är lite utav en mångsysslare typ. Puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards