tildelienaus

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Tilde Lienau - 12 december 2012 19:09

Ja, jag vet att jag inte har bloggat på fem dagar. Har faktiskt en ursäkt. Mina betyg! Vill verkligen få A så jag har arbetat röven av mig. Rent ut sagt.


Har nyss tränat, och det luktar inte lagom med lussebullar nere i köket. Mamma och syrran bakar för det är ju lucia imorgon. Det gäller att stiga upp tidigt. Lillasyster Cajsa(10) ska gå luciatåg med sin klass inför hela hennes skola, men på morgonen är det 07.30 för familj. Så jag ska gå upp 05.30, locka hennes hår, duscha och äta lussefruckost. Blä, hinner inte se julkalendern. Sen i skolan är det ju lussefika, luciatåg & risgrynsgröt med saftsoppa till lunch. Är jag i heaven eller? Efter skolan ska jag hem och chilla, sedan in mot stan igen runt halv fem och kolla på Lillasyster Ellen (4) som har luciatåg på dagis. Och direkt efter det är det fysträning med handbollen. Whoop Whoop, trevlig luciadag eller något. Vi får höras imorgon. l instagrambilder + mitt namn

                                         v


 




Presentation


Hejsan! Kul att du kikade in. Jag är Tilde. Tretton år gammal, bor längst ner i hela Sverige. Håller på med handboll,kaninuppfödning,plugget, lite fotografering, shopping, vännerna och ja, äter nutella. Nej, men jag är lite utav en mångsysslare typ. Puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards