tildelienaus

Alla inlägg under november 2012

Av Tilde Lienau - 30 november 2012 23:44

Idag är det första december. Gud, jag har varit så taggad! Idag så vaknade jag upp till varma bullar nere på matbordet, och efter det gjorde jag mig i ordning. Drog in till stan och mötte upp Nelly, så gick vi och tog en mysig fika på Systrar & Bönor. Det blev en Chailatte och en tallrik pannkakor för min del. Nelly tog varm choklad och pannkakor. Så satt vi där och snackade. Supermysigt helt enkelt! Efter det gick vi en lång runda, handlade minicoca, bubliz och julia-tidning. Det handlade om frisyrer så jag vart tvungen att köpa. Ja, så gick vi in till stan och mötte upp Malin, satte oss på Espressohouse och tog en smoothie samt läste tidningen då. Sedan gick vi bara runt och kollade. Så hämtade mamma mig runt fyra. Lyckad lördag.


 

Från vänster: Julia - Malin - Maja - Jag

Av Tilde Lienau - 28 november 2012 06:45

Hej alla sötnosar! Idag kommer jag testa appen lite tänkte jag, hoppas den inte är lika dålig som blogg.se's och nattstad.se's, för dom suger ju! Nu ska jag platta håret, sminka mig och göra ett stekt ägg eller en smoothie. Hörs mer!


 

Av Tilde Lienau - 27 november 2012 20:57

 

Vi ska kanske bygga nytt hus med mamma. Eller ja, om vi får tomt ska vi det. Och då har jag redan fått bestämma mig för att ha en stor walk in closet. Jag ska ha två väggar med bara kläder och en fotovägg som ska vara helt vit och den väggen där dörren är ska jag ha stora speglar med spotlights och ett sminkbord. Och om det går, en trappa upp till ett loft där jag ska sova. Det hade varit grymt!

Av Tilde Lienau - 27 november 2012 20:35

Hej! Första inlägget här på denna bloggen. Har bloggat på en massa olika portaler nu och ja, det verkar enklast här så, ja. Orkar verkligen inte berätta om mig så mycket. Så vi kör på.


Har iallafall följt PORTKOD 1321 på SVT1 nu i ett bra tag. Supergrym serie! Idag var det då sista två avsnitten. Ungefär 15 min per avsnitt. 10 avsnitt á 15 min alltså. Superbra! Tycker alla ska klicka in och se på den på SVTPLAY!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Kul att du kikade in. Jag är Tilde. Tretton år gammal, bor längst ner i hela Sverige. Håller på med handboll,kaninuppfödning,plugget, lite fotografering, shopping, vännerna och ja, äter nutella. Nej, men jag är lite utav en mångsysslare typ. Puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards