tildelienaus

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Tilde Lienau - 7 december 2012 18:45

IT'S FRIDAY, FRIDAY. Jaaaa!

Hej allihopa. Hittat på en massa idag. Först så gjorde jag en lista med en massa gamla låtar från 1997-2006. Alltså Backstreet Boys, Spice Girls & Play + en massa svenska schlagertyper. Älskade verkligen Play och gör det än idag. Fast 2004 versionerna var bättre än 2011orna. Iallafall, sedan blev det skola. Efter det hämtade morfar mig & Vanessa på skolan så stack vi till studion och sjöng lite. Hade det askul. Sedan stack Vanessa hem och jag åkte till moster med mormor och träffade min ettåriga supersöta kusin Freja. Träffar inte dom så mycket längre. Tänkte att jag lika gärna kunde vara öppen i bloggen, annars är det inte lönt. Jo. Familjeproblem. Helt enkelt olika åsikter. Så mamma+hennes make träffar inte mormor&morfar+moster&"morbror"+ kusinerna Freja(1) & Felix(10). Så ja, det blir iallafall inte att vi träffas så mycket. Ni förstår säkert.


Efter att jag varit hos moster körde mormor mig till pappa så nu är det lite mys här hemma. Snart XFACTOR- finalen. HEJA AWA! - Trottsar alla Trelleborgare & skiter i Benny. Stolt Trelleborgare eller något.



Presentation


Hejsan! Kul att du kikade in. Jag är Tilde. Tretton år gammal, bor längst ner i hela Sverige. Håller på med handboll,kaninuppfödning,plugget, lite fotografering, shopping, vännerna och ja, äter nutella. Nej, men jag är lite utav en mångsysslare typ. Puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards